De eerste dag - Reisverslag uit Uhart-Cize, Frankrijk van Marianne Gils - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Uhart-Cize, Frankrijk van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Marianne

16 Mei 2016 | Frankrijk, Uhart-Cize

Vandaag dus de start. Vertrokken vanuit st Jean pied de port. Camper en auto gestalt. Dan nagenoeg meteen klimmen . De eerste col gaat van 200 naar 1057 meter. (Ibaneta) Dat is pittig om mee te beginnen. Maar rustig aan is ons motto. Het gaat niet hard maar wel door. Afdalen is niet aan Marianne besteedt.
De volgende col was 922 ( meztiriz) de laatste 801 meter.
Kortom een eerste pittige dag. Om 18.45 waren we in zubiri en hebben hier in een pelgrimshuis onderdak, 3 plaatsen voor 4 mensen, dus Huub slaapt op de bank

• 16 Mei 2016 - 19:49

Mari En Greetje :

Een goeie start gemaakt dus. Nou maatjes zet hem op. Veel succes.

• 16 Mei 2016 - 19:51

Mark:

Super knap gedaan. Succes!

• 16 Mei 2016 - 19:51

Ad En Ria:

Dat was zeker heftig voor de eerste dag. Hopelijk Huub dat jij wel goed kan slapen op de bank.

• 16 Mei 2016 - 21:26

Ton Van Meggelen:

Goed gedaan hoor. Voor Marian even wennen hoor, je moet de geïnvesteerde energie die opgebouwd is bij deklim zoveel mogelijk terug halen in de afdalingen.

• 16 Mei 2016 - 22:31

Anneloes:

De eerste dag was al pittig voor jullie, maar goed dat jullie zoveel geoefend hebben. Dat is dus niet voor niets geweest. Doe voorzichtig en heel veel succes allemaal

• 17 Mei 2016 - 09:33

Frie En Annie:

Wat een super pittige dag gelijk voor jullie ! Maar een peuleschilletje voor jullie ha-ha.
    Wat zal het bedje lekker gelegen hebben . Doe verder rustig aan en GENIET vooral.
    Succes verder.