Los Arcos en Torres del Rio, je zal er maar wonen - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu Los Arcos en Torres del Rio, je zal er maar wonen - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

Los Arcos en Torres del Rio, je zal er maar wonen

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Marianne

18 Mei 2016 | Spanje, Logroño

Vandaag dag 3, en geslapen in Puente la Reina, ook weer zo'n mooie Spaanse naam.
Vanochtend om9 uur vertrokken, en eerst boodschappen gedaan in puente . Daarna op pad over glooiende wegen, op en neer. Maar toch pittige klimmetjes, met snelle afdalingen.
De gps zei 1089 hoogtemeters.
En Estalla gelunched, broodjes klaar gemaakt met ham, kaas en paté. Lekker in het zonnetje op het hoofdplein vsn Estella. Oogjes even dicht , maar de kerkklokken hadden het bemerkt en om 12.55 begonnen ze toch te luiden, het hield maar niet op.
Daarna weer door.
Langs de wegen staat het graan te waaien en staan de jonge druivenranken zich te ontwikkelen .
Daar mogen we tussendoor fietsen.
Ook ontmoet je onderweg veel mensen. Zeker nu we op de hoofdroute zijn wordt dit alsmaar meer . Italianen, Spanjaarden , Slovenen , Duitsers . Maar ook veel jonge mensen.
Nu een voedzame maaltijd gehad in Viana. We slapen op een zaal vanavond. Hier slaap je, diner 3 gangen, met wijn en water, ontbijt voor 23 euro . Lijken wel Nederlandse prijzen!!
Wij gaan gewoon door met afzien in het mooie landschap

Ps wij zitten nog steeds in Spanje

• 18 Mei 2016 - 20:14

Mark :

Weer een mooi verslag, leuk om te lezen! Veel succes en geniet ervan

• 18 Mei 2016 - 20:28

Henk V Meggelen:

Wij volgen jullie nu ook veel plezier en goed weer in de komende dagen groetjes aan jullie vieren groetjes van Jopie en Henk

• 19 Mei 2016 - 08:40

Greetje:

Gaat goed zo zien we wel. En hoeveel kilometers hebben jullie al gefietst daaro..
    Ga zo door.

• 19 Mei 2016 - 09:28

Frie En Annie:

Wederom een mooi verslag. gezellig om te lezen. goed gedaan Huub.
    Jullie beentjes draaien al heel wat rondjes !!! En .....moeten nog heel wat rondjes draaien !!!
    Het gaat goed zo te lezen ! Hoop dat het zo blijft, maar dit doen jullie gewoon hè Meggeltjes !!!
    Veel plezier en voor jullie vieren, lieve groetjes van Frie en Annie.

• 19 Mei 2016 - 13:09

Ton Van Meggelen:

Wederom een mooi verhaaltje. Blijf dit zeker doen. Maar zo'n jonge gasten gaan toch niet in de middag een dutje doen in het openbaar? Jullie hebben goed getraind maar het aantal geplande dagelijkse kilometers worden (nog) niet gehaald. Kom op even een tandje erbij anders komen jullie tijd te kort om het einddoel te bereiken.
    Ga zo door.
    Groetjes
    Thea en Ton.

• 19 Mei 2016 - 21:18

Cor En Nellie Van Meggelen:

Wat is het leuk om jullie te volgen, wij hebben dit ook gedaan (met de camper haha) maar we zien jullie fietsen. Ga zo door met leuke dagen en een leuk verslag. Tom Dumoulin is afgestapt maar jullie gaan gewoon door, hopelijk zonder zadelpijn. Veel groeten van ons.
    Cor en Nellie

• 20 Mei 2016 - 12:37

Tonnie En Frans:

Hallo Alle Vier,

Leuk verslag, petje af voor jullie na dit avontuur mogen jullie ook een keer
    in gelderland met mij mee fietsen is ook een andere wereld.
    Nog veel succes.
    Ben best wel jaloers.