Blaren of een zere kont - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu Blaren of een zere kont - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

Blaren of een zere kont

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Marianne

28 Mei 2016 | Spanje, Portomarín

Wat is erger blaren voor de wandelaars of een zere kont voor de fietsers. Ik als fietser denk dan je moet m'n kont eens voelen op het eind van een fietsdag, je weet niet goed meer hoe je o dat verrekte harde zadel moet gaan zitten, soms op je linker bil daarna op je rechter en soms ga je maar ff staan. En dan zegt Wim Vos je moet een Brooks zadel nemen,want dan gaat je zadel naar je kont staan, maar wat hij daar mee bedoelde weet ik niet maar er zit geen harmonie tussen die twee. Maar met alle gekheid mijn respect en waardering gaat toch naar de wandelaars, en dan heb ik het over de echte camino wandelaar,niet de wandelaar die s'ochtends zijn zware rugzak bij de auberge wegzet en met een rugzakje gaat wandelen voor een paar dagen en dan zogenaamd afziet. Nee dan alle respect voor de man/vrouw die iedere dag om een uur of zes vertrekt met een volle bepakking en dan een uur of zes/zeven moet lopen met al die kilo's op zijn rug. Dus ik als fietser moet helemaal niet zeuren over een zere kont, of ben ik nu een watje?

  • 28 Mei 2016 - 22:32

    Mark :

    Jullie zijn kanjers!

  • 29 Mei 2016 - 00:21

    Ton Van Meggelen:

    Jullie zijn zeker geen watjes, maar Bertje niet zeuren hè, moet je maar zorgen voor wat vlees op je billetjes.
    Kop op hé de eindstreep is in zicht. Ik heb geen idee of je wat privacy hebt vandaag anders laat je Annie jou maar eens lekker verwennen en de pijntjes weg masseren...
    Jullie zullen doorgaan, doorgaan etc..
    Sterkte met de laatste kilometers en vergeet niet om je heen te kijken naar al het moois om jullie heen.
    Groetjes vanaf de May.
    Thea en Ton van Meggelen.

  • 29 Mei 2016 - 11:35

    Toon, Jo, Jeannette En Hans:

    Wat een geweldige reis! We genieten vol bewondering van het reisverslag: blaren, een zere kont, overvloedige regen enz. Het einde is in zicht en de heilige Jacobus gloort aan de horizon.... Chapeau! (of hoe dat in mooi Spaans dan ook mag klinken).
    Groetjes uit Made en Wagenberg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portomarín

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

De laatste 80 van de 1280

05 Juni 2016

Afstrepen van de Bucketlust

03 Juni 2016

De tweede aankomst.

02 Juni 2016

"Mijn fiets is kapot"

01 Juni 2016

Da Costa da Morte
Marianne

trainen drielandenpunt Vaals

Actief sinds 03 Mei 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8152

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: