Hoe ver kun je gaan ? Het einde van de wereld ?? - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu Hoe ver kun je gaan ? Het einde van de wereld ?? - Reisverslag uit Fisterra, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

Hoe ver kun je gaan ? Het einde van de wereld ??

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Marianne

01 Juni 2016 | Spanje, Fisterra

Gisteren hadden we het gevoel en wat nu?
Maar vandaag heerlijk naar Finisterre gefietst onder de verwarmende zon. Het moment dat je de zee ziet, geweldig!
Dan denk je ; ja, ook de laatste historische kilometers, waar St Jacobus aan wal kwam. En dat doen veel mensen, deze reis nog maken. Ondertussen is de terugreis geregeld van Santiago naar St Jean Pied de Port, met dank aan Tomas van Meggelen. Super regelaar en organisator.
Als je dan op de rotsen zit tussen schoenen en verbrandde kleren. Wat een symboliek, na een inspanning alle rotzooi verbranden, in zee gooien of verbranden.
" Vandaag is de begin van de rest van je leven!!"
Dit mooie gevoel nemen we mee terug naar Ssntiago en straks Made en Wagenberg.
We fietsen in twee dagen terug naar Santiago, daar komen we vrijdag aan. Zaterdag lekker freewheelen in Santiago. En dan zondag met de bus naar Irun.
Maandag weer naar St Jean Pied de Port.
Nu gaan we lekker eten, allemaal lekkernijen uit de zee!
Niet te versmaden en nemen we onze eerste glas wijn!!!

• 01 Juni 2016 - 19:45

Mari En Greetje :

Wat zijn wij trots op onze vrienden. Wat een kanjers. Wij als achterblijvers, wat we overigens, qua fietsen dan natuurlijk, niet zo erg vinden, hadden toch het gevoel zeker wel mee willen maken. Maar dat wisten we. Wij hebben al die mensen ook zien lopen en fietsen. Geweldig wat een saamhorigheid onderweg. En dan het aankomen. Het lijkt me geweldig als je het volbracht hebt. En dan weer verder. Jullie houden maar niet op. En dan echt vakantie hè. Rust. Nog een paar daagjes en dan dingen doen die wij ook altijd graag doen

• 01 Juni 2016 - 20:28

Henk Van Dongen:

Allerbeste Annie, Marianne, Bert en Huub, een dikke PROFICIAT voor hetgeen jullie hebben gepresteerd. Zoveel km's fietsen en dan nog met de nodige hoogte verschillen is een echte prestatie. Op die 1000 km zijn die paar km verkeerd genavigeerd niet zoveel toch. :) Prachtige verslagen, mooie foto's en veel toffe reacties. Een reis om dikwijls terug naar te kijken. Lijkt mij ook bijzonder om samen met je goede vrienden deze beleving te delen en te voelen. Vriendschap is dan echt merkbaar!!! Lekker als je dit soort mensen om je heen hebt en dat jullie dit zo met z'n vieren meemaken. KNAP KNAP KNAP!!
    Nog heel veel plezier met de voortzetting van de vakantie en geniet heerlijk na van deze mooie prestatie. Heel veel lieve groeten voor allemaal! Henk

• 01 Juni 2016 - 20:53

Mari En Greetje:

Hey vriendjes.
    Zie dat er iets is weggevaagd bij ons berichtje.
    Wat nog rest is dat wij jullie nog heel veel succes en plezier wensen bij het laatste stukske.
    Geniet van het zwaaien van het vat in de kerk, want dat hoort er ook nog bij en dan hup benen strekken, bussen, treinen en dan gewoon verder gaan met jullie vakantie...
    Een dikke kus van oos uit de May.

• 01 Juni 2016 - 22:07

Maud:

Wat leuk om de verhalen te lezen van jullie prachtige reis! Heel veel plezier nog daar :) xxx

• 03 Juni 2016 - 12:28

Frans:

Hallo KANJERS ,

Ik heb genoten van jullie reisverslag en mooie foto's ben trots op jullie.
    Ik hoop dat ik zelf ook een keer zo'n reis mag maken.
    Maar ik heb de foto's nog een keer goed bekeken en ben tot de conclusie gekomen
    dat Annie de mooiste gespierde benen heeft gekregen NIETS ten nadeel van de rest natuurlijk.

Bert je kunt dit natuurlijk wel waarderen van je zwager.
    Verder wens ik jullie nog een fijn samenzijn geniet ervan.

Groeten,

Frans.

• 04 Juni 2016 - 10:04

Frie En Annie:

Och , wij staan een paar dagen achter met onze reactie op jullie verslagen. Sorry , maar hier komt het.
    Want het is een lust om al die mooie foto's te bekijken en de super mooie verslagen. Wij genieten er volop van . Heerlijk voor jullie en misschien ook wat jammer dat het er voor jullie vieren er bijna op zit !
    Zo'n vriendschap met elkaar is geweldig. Petje af hoor.
    Lekker verder genieten en wij gaan verder lezen wat jullie de volgende dag weer schrijven !
    Lieve groetjes voor jullie van de Beentjes.