Auteur Bert - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu Auteur Bert - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

Auteur Bert

Blijf op de hoogte en volg Marianne

22 Mei 2016 | Spanje, Hontanas

Hoi allemaal, ook ik wil graag als assistent van onze ploegleider Huub wat schrijven, niet over de fietsdag , want die word steeds geweldig omschreven door Huub zoals jullie allemaal kunnen lezen. Wel wil ik graag het gevoel omschrijven zoals wij met vieren deze fietstocht beleven. Het gevoel wat je krijgt om zo met elkaar door een prachtig gebied te fietsen en de contanten die je krijgt onderweg met fietsers en lopers die het zelfde einddoel voor ogen hebben. En natuurlijk ook de dagelijkse dingen die we met elkaar doen, de meiden die onderweg de inwendige mens verzorgen, en Huub natuurlijk die ons bijna altijd de goede richting instuurt, ik zeg bijna dus dan weten jullie het wel dat we al meer kilometers gefietst hebben als gepland. Voor mij is het alleen maar genieten buiten wat kleine technische ondersteuning en proberen te letten op een stukje veiligheid. Al met al tot nu toe een geweldige ervaring.

• 23 Mei 2016 - 08:34

Ton Van Meggelen:

Mooi geschreven Bert. Weer een andere kijk op jullie avontuur. Gaat het nog goed tussen de Heren? Met zo'n afstand voor de boeg wil je toch niet te veel omrijden denk ik. Ik zou die neef van je een beetje beter controleren bij het uitzetten van de route. Nog heel veel plezier samen en veel genieten van de omgeving die jullie doorkruisen. Wij genieten volop van jullie verhalen en kijken met bewondering naar de foto's. Blijf vooral schrijven zodat we jullie alle vier kunnen volgen hoe ieder voor zich de reis beleefd.
    Sterkte met de verdere reis!
    Thea en Ton van Meggelen.

• 23 Mei 2016 - 10:23

Joop:

Als je op de overzichtslijst maar een onderscheid maakt tussen netto - en bruto-kilometers.

• 23 Mei 2016 - 10:38

Greetje En Mari:

Wat een prachtige verhalen allemaal. Zet hem op kanjers

• 23 Mei 2016 - 16:31

Frie En Annie:

Gezellig Bert , dat je jouw eigen visie van de reis beschrijft. Een vraagje.
    Wat voor afstand hebben jullie nu al afgelegd ? En hoeveel kilometers doen jullie gemiddeld per dag ?
    Kunnen jullie dat in de verslagen erbij vermelden ? Dat jullie met heel veel ervaringen te maken krijgen, is wel zeker. Geweldig dat jullie het thuisfront zo laten mee beleven met jullie fietstocht ! Kanjers zijn jullie.
    Ga verder met heel veel genieten, en groetjes vanuit het zeer natte Brabantse land !

• 24 Mei 2016 - 17:35

Ad En Corry:

Mooi verslag! Zeker een leuke ervaring, veel succes nog en behouden aankomst daar. Corry Ad