Foto's - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Huub en Paul

Blijf op de hoogte en volg Marianne

27 Mei 2016 | Spanje, Ponferrada

Omdat ik niet overal goed foto's kan inladen doet Paul dat regelmatig voor mij. Nu is het een gratis site. ( we zijn allemaal meggeltjes, dus " geen cent teveel hé") maar het is een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende site.
Moraal is dat de foto's moeilijk te draaien zijn en regelmatig bij het verkeerde dagverslag staan!!
Sorry maar daar zullen de volgers het even mee moeten doen!
Thuis probeer ik dit te corrigeren.
Vandaag staan ons weer meerdere puntjes te wachten.

  • 28 Mei 2016 - 13:25

    Frie En Annie:

    Dat nemen wij maar voor lief. Het is alleen al schitterend al die verslagen te kunnen lezen.
    Gaat zo door Huubke.
    groetjes Frie en Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ponferrada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

De laatste 80 van de 1280

05 Juni 2016

Afstrepen van de Bucketlust

03 Juni 2016

De tweede aankomst.

02 Juni 2016

"Mijn fiets is kapot"

01 Juni 2016

Da Costa da Morte
Marianne

trainen drielandenpunt Vaals

Actief sinds 03 Mei 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 8173

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: