"Mijn fiets is kapot" - Reisverslag uit Noia, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu "Mijn fiets is kapot" - Reisverslag uit Noia, Spanje van Marianne Gils - WaarBenJij.nu

"Mijn fiets is kapot"

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Marianne

02 Juni 2016 | Spanje, Noia

Dit hoorden we het eerst uit de mond van Annie.
Nou was dat wel het centrale motto vandaag. We hebben een tussendag. Vanaf cab Finisterre terug naar Santiago de Compostela.
Gisteren het laatste stuk gedaald en we moesten het eerste stuk dezelfde weg terug. Dat betekent dus veel stijgen.
En als je dan uit een afdaling meteen weer omhoog moet is het net alsof je fiets kapot is.
Vandaag erg mooi weer. De zon is heerlijk, het zweet wil wel komen. Zeker met klimmen. Dat betekent veel drinken en ook eten. Want we verbruiken veel energie en dat moet er wel in, anders komt het niet goed.
Vandaag weer meer dan 60 kilometer gereden met 1150 hoogtemeters en niet verkeerd gereden. We zitten nu in Noia, wederom aan zee. Maar de haven is wel wat verzand.
Het plaatsje dank zijn naam aan de legende dat hier de ark van Noah na de zondvloed zou zijn terecht gekomen.
Ik geloof alles, dus dit ook! Waarom zou het niet waar zijn???
Morgen weer terug naar Santiago.
En dan gaan we eindelijk eens wat rusten en twee dagen niet fietsen. Proffesionele wielrenners hebben vaker een rustdag dan wij.

  • 02 Juni 2016 - 18:37

    Hans En Astrid:

    Hoi allemaal,

    Proficiat met jullie eindzege. Het eindpunt enkel bereiken is niet het doel maar herboren uit de tocht komen. ( heb ik niet van mezelf maar iemand die het gelopen had)
    We wensen jullie nog veel warmte ( letterlijk) bij jullie samenzijn voor de laatste reis- en vakantiedagen.

    groet Hans en Astrid

  • 06 Juni 2016 - 12:58

    Frie En Annie:

    Hallo allemaal. Weer een pittige rit achter de rug ! En ... Annie ik geloof graag , dat je eens denkt dat je fiets het niet zo goed meer doet !! Maar het zijn de beentjes van je , die het niet meer zien zitten ( denk ) ???
    Knap hoor Annie en Marian dat jullie de mannen zo goed volgen ! Of andersom ?????
    Met een diepe zucht, de laatste kilometers volmaken. En dan wordt het uitrusten- uitrusten .
    Wij hebben hier op de May schitterend zonnig weer en jullie ook denk.
    lieve groetjes van Frie en Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Noia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2016

De laatste 80 van de 1280

05 Juni 2016

Afstrepen van de Bucketlust

03 Juni 2016

De tweede aankomst.

02 Juni 2016

"Mijn fiets is kapot"

01 Juni 2016

Da Costa da Morte
Marianne

trainen drielandenpunt Vaals

Actief sinds 03 Mei 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 8168

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: